Astăzi, prima zi de toamnă bogată pentru dumneavoastră, – eu așa doresc să fie și așa va fi – ne aduce și știrea anului. Un nou post de televiziune care va bulversa tot ceea ce există la ora actuală în industria ecranelor din România.
Noului post de știri care va fi diferit de tot ce există pe piața la ora actuală, Aleph News este dedicat spectatorului smart, educat și suficient material. Cel care vrea să știe. Conținutul canalului oglindește sfera intereselor acestui target.
Noul post de televiziune a primit licență de la CNA !
Alături de Adrian Sârbu în acest proiect îi găsim pe Ion Cristoiu și Marius Tucă.
Aleph, imaginat de scriitorul argentinian Jorge Luis Borges, este o sferă miraculoasă, în care, din orice punct te uiți, vezi tot universul în timp și spațiu. Adrian Sârbu vede în Aleph o ipostaziere a internetului de astăzi și o convergență a universurilor interior și exterior ale omului contemporan.
Adrian Sârbu investește 2 milioane de euro într-o nouă televiziune
Adrian Sârbu, fostul CEO CME-Pro TV, administratorul special Mediafax SA (insolvență) a primit licență audiovizuală pentru Smart TV – o televiziune de știri și divertisment care va porni cel mai probabil în toamnă, potrivit declarațiilor acestuia în fața celor 9 membri CNA prezenți în ședința din 6 iunie, înainte ca aceștia să voteze în unanimitate acordarea licenței, informează Media Expres.
Formatul televiziunii Smart TV este generalist, cu știri și programe de divertisment, filme, seriale și documentare, „film, teatru, circ”, „spectacole fundamental de entertainment și în același timp foarte puternic culturale”, potrivit lui Sârbu, cu o investiție preconizată de două milioane de euro, notează Media Expres.
Compania care a primit licența este Smart TV Management și îi are acționari pe Marius Tucă (50%) și firma Aleph Media (50%).
Pe site-ul Ministerul Finanțelor Publice, Smart TV Management, având activitatăți de producție TV și cinematografică, figurează la finele anului 2018 cu datorii de 655.649 lei și creanțe de 103.747 lei. Cifra de afaceri și profitul/pierderile nu figurează, semn că firma nu a avut activitate.
Adrian Sârbu în fața membrilor CNA: „Cred nu avem încotro, nu că am vrea altfel, nu avem încotro astăzi dacă vrei să fii prezent în televiziune, dacă vrei să fii prezent în media, dacă vrei să fii prezent în social media trebuie să spui lucruri care fac o diferență, care atrag, am spus ce target ne interesează, nu vom avea programe pentru alte targeturi, sunt destule pe alte televiziuni, cât public vom face, de exemplu, ca să vă dau și un număr, targetul nostru înseamnă un punct de rating are 5.000 de oameni, de-aia veți vedea la un moment dat că aspirăm la 6 până la 10 puncte de rating. Ăsta este targetul nostru. Dacă atingem 5.000 de oameni de acest tip, sigur, cei de din jur sunt interesanți, sunt aspiraționali poate și vor veni, noi suntem mulțumiți. Dar acești 5.000 valorează foarte mult și pentru advertiseri.”
Toamna se arată deci bogate nu numai în roade, dar și în posturi de televiziune. Să vedem cum va merge?
Deocamdată vă dezvăluim că în ultimele săptămâni s-au făcut zilnic emisiuni de probă, iar cei din interior ne transmit că vom avea parte de multe surprize plăcute. Să fie !
Aristotel Bunescu – UZPR